Általános szerződési feltételek

  1. BEVEZETÉS

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a Tökéletes meghívó weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

  1. A SZOLGÁLTATÓ

Üzemeltető: Fülöp Viktória EV
Székhely és levelezés cím: 8100 Várpalota, Készenléti ltp. 39/A
Adószám: 55845344-1-39
Bankszámlaszám: 11773487-00714129-00000000
Telefonszám: 31/780-2970 (UPC mobile)
Tárhelyszolgáltató: BlazeArts Kft. | 6090 Kunszentmiklós, Damjnaich u. 36 1/8

  1. A HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

A termék kiválasztása A Felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megrendelés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és a tömeg szerinti postaköltséget.

A rendelés elküldése Ha a Felhasználó megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a "Megrendel" gombra kell kattintani. Ezután meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatait. A következő lépésben ki kell választani a megfelelő szállítási módot (házhozszállítás, postapont vagy postán maradó, csomagautomata), valamint fizetési módot (felét átutalja, másik felét utánvéttel fizeti, vagy az egészet átutalja). Ha a Felhasználó egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintani.

Árak Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyet a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, viszont a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költség a megrendelési folyamat során a véglegesítés előtt választható ki.
Házhozszállítás: 1700 Ft
PostaPont vagy postán maradó: 1500 Ft
Csomagautomata: 1300 Ft

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.

A termék visszaküldése A termék visszaküldésével és az elállási joggal kapcsolatos részletes tudnivalókat a 6. pontban találja meg.

  1. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

4.1. Felelősség

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért., A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni, és ezekért felelősséget nem vállal.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (arculat, szövegek, képek, grafikai elemek stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A választott termék a „Kosár” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A „Kosár ürítése” gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a „Megrendelés” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.

Felhasználónak meg kell adnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltér, a szállítási cím. A megadott adatok kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató oldalunkon tudhat meg többet (https://tokeletesmeghivo.hu/adatkezelesi-tajekoztato

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, valamint a megrendelni kívánt termékeket és azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelés elküldése” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon és e-mailben is kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul jelezze.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól. A megrendelés akkor kerül véglegesítésre, ha az 50% előleg beérkezett a szolgáltatóhoz és a megrendelő a mintadarabot jóváhagyta. Ezután kezdődik csak a gyártás, ami maximum 2 hetet vehet igénybe.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton tett ajánlatnak minősül, amelyre Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

Ha a Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, akkor a szerződés az ajánlat a Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

Cégünk elektronikus / papíralapú számlát állít ki.

5.6. Fizetés

A megrendelőnek 50% előleget kell fizetni, mielőtt elkezdődne a gyártás.

A megrendelő fizethet:

Átutalással
Bankkártyás fizetéssel
Posta (rózsaszín csekk)

A második 50%-ot átvételkor fizetheti:
Utánvéttel

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás

Átvételi lehetőségek, szállítási módok:

-Házhozszállítás
-Postapont vagy postán maradó
-Csomagautomata

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérüléstől mentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási határidő: a látványterv/mintadarab elfogadását (azaz az utolsó módosítást követő 10 munkanap. Sürgősségi szolgáltatás igénybevétele esetén igénytől függően 5 vagy akár 3 munkanap.

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb tíz munkanapon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (feladni a csomagot) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

  1. ELÁLLÁSI JOG

Elállási/felmondási jog

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő, azaz szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró vásárlóinkra vonatkoznak.

A Fogyasztó

  1. a megrendelt áru a személyes vagy harmadik féltől történő, vagy
  2. több termék együttes megrendelése esetén, ha nem egyszerre történik a szállítás, az utolsónak szolgáltatott termék, vagy
  3. több darabból vagy részből álló termék megrendelése esetén, ha nem egyszerre történik a szállítás, az utolsónak szolgáltatott darab vagy rész, vagy
  4. meghatározott időszakon belül rendszeresen szolgáltatott termék esetében az első szolgáltatásnak az

átvételét követő 14. napig jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ez a jog megilleti a szerződés megkötése (a termék megrendelése) és az átvétel időponja között is. Fentiek alól kivételt képeznek a megszemélyesített termékek, azaz ha olyan terméket rendelt, amit kifejezetten a Fogyasztó saját kívánságára, egyedi utasításai alapján állítottunk elő (lsd. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).A Fogyasztót megilleti a szerződés megkötése előtt az ajánlat visszavonásának joga is, azaz a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlati kötelezettség megszüntetése is.

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejártáig elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Kapcsolat oldalon található címekre.

Amennyiben a Fogyasztó az elállási nyilatkozatát elektronikus úton küldi meg, úgy arról haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küldünk.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltatófelkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó teendői elállás esetén

Ahhoz, hogy a Szolgáltató a termék vételárát minél előbb visszatéríthesse a Fogyasztónak, mihamarabb, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a terméket vissza kell küldeni a Kapcsolat oldalon található címre.

A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.

Amennyiben a Fogyasztó kétséget kizáróan igazolja, hogy visszaküldte a terméket, úgy az igazolás, egyébként pedig a termék – a Szolgáltató által történő - átvételét követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató a vételárat. (Természetesen amennyiben az igazolás kézhez vétele későbbi, mint a terméké úgy az előbbi időpont az irányadó.)

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, vagy a sérülésmentesen átadott termékben sérülés keletkezik.

Elállási/felmondási jog alóli kivételek (ezekben az esetekben nem gyakorolhatja a Fogyasztó az elállási és felmondási jogát):

  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kizárólag a Fogyasztó személyéhez van kötve, azaz A Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére lett előállítva
  • Olyan termék esetében, amely egyértelműen a Fogyasztó személyére lett szabva (pl. egyedileg feliratozott termékek).
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék.
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

További kivétel:

A Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy a Fogyasztó a korrektúrát (grafikai terv) többszörösen is leellenőrizze. A korrektúra jóváhagyása után a szövegben előforduló bárminemű hibáért (így például a helyesírási hibák, elírások, rossz időpont, túl kicsi betűk stb.) a Szolgáltató  nem vállal felelősséget. Az esetleges újragyártás költsége ilyen esetben a Vásárlót terheli.

  1. SZAVATOSSÁG

Szavatosság

Kellékszavatosság

Esetleges hibás teljesítésünk esetén a Fogyasztónak jogában áll kellékszavatossági igényt érvényesíteni a Szolgáltatóval szemben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogainak érvényesítésére már nincs lehetőség.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó hibás teljesítés esetén az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Felhasználóáltal választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a Felhasználó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználónak kell viselnie, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Annak érdekében, hogy a fent említett lehetőségekkel a Felhasználó élni tudjon, köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölnie a Szolgáltatóval.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.  Ez alól kivételt képez, ha a termék hibája kétséget kizáróan az átadást követően keletkezett, illetve a hiba oka a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye, és ezt a Szolgáltató bizonyítani is tudja.

A teljesítést követő 6 hónap elteltével a bizonyítási teher megfordul, ami azt jelenti, hogy vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az előző (Kellékszavatosság) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A termékeinkkel, tevékenységünkkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Név: Fülöp Viktória
  • Levelezési cím: 8100 Várpalota, Készenléti ltp. 9
  • Telefonszám: +36 317802970
  • E-mail cím:

A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetőségünk van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - veszünk fel, melyből egy példányt személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben átadunk Önnek, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alábbiak szerint járunk el.

A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük Önnek a jegyzőkönyv másolati példányát. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

Az írásban érkezett panaszt 5 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak az ön rendelkezésére:

  1. Panasztétel az Ön lakhelye szerinti járási hivatalnál (https://jarasinfo.gov.hu),
  2. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testületnél: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testületnél (Pest Megyei Békéltető Testület). A Szolgáltatót jogszabályban foglalt kötelezettség terheli (1997. évi CLV. törvény (Fgytv.) 29. § (11)) együttműködni a békéltető testületi eljárásban. Mivel a Szolgáltató telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testület szerinti megyébe van bejegyezve, a Vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  • Elérhetőségei:
    • Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/
    • Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
    • Telefon/Fax: +36 1 269 0703, +36 1 784 3076, +36 1 784 3149
    • Email: pmbekelteto@pmkik.hu
    • Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364 Budapest, Pf.: 81

Bírósági eljárás kezdeményezése

Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

  1. EGYÉB

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://tokeletesmeghivo.hu/adatkezelesi-szabalyzat

JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK HATÁLYBA LÉPÉSÉNEK IDEJE

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.03.01.

Barion Pixel